Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sud istorije i predaka

Komentari (94) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 30 oktobar 2012 19:55
jovan
Ono što se, zapravo, na neki način već zna i kazuje samo – u „višijevskoj Srbiji“ (izraz S. Antonića) vam nikakav izborni rezultat ne garantuje vlast ukoliko to prethodno nije odobreno, „verifikovano“ i „autorizovano“ na nadležnom mestu u Briselu, Berlinu i – naročito – Vašingtonu.


Nažalost tačno.
Preporuke:
163
5
2 utorak, 30 oktobar 2012 19:57
Bole
Ali, isto tako, želim da verujem, bar negde u dnu duše, znaju i da, pored izveštaja Evropske komisije koji se srpskoj javnosti pokušavaju predstaviti kao „strašni sud“, postoji i „sud istorije“ i sud predaka i potomaka. A na njemu teško da će ih iko pitati za datum početka pregovora.


To je ta nada koja i mene potajno drži da neće smeti da idu do kraj. Odlično napisano, skidam kapu gos. Vukadinoviću
Preporuke:
182
3
3 utorak, 30 oktobar 2012 20:22
au mile
...Narod uvek glasa više-manje „patriotski“, „socijalno“ i „istočno“ (ili bar „nesvrstano“), a politika koja se na kraju vodi uvek je prozapadna i neoliberalna. I onda se neko, tobože, začuđeno i zabrinuto pita otkuda među građanima tolika apatija....

Ne bih se složio sa ovom Vukadinovićevom konstatacijom, ili bar ne sasvim - mislim na ove poslednje izbore.
Na ovim poslednjim izborima patriotski blok su činili: DSS, Dveri, Radikali.
Prozapadnu politiku su vodile i SNS, DS i SPS - a to je politika i Kosovo i Evropa, dovoljno neiskrena, nedefinisana, nejasna i podložna svakakvim interpretacijama i kreativnim tumačenjima.
Narod se opredelio konformistički. Patriotski blok je potučen do nogu. Dveri i Radikali nisu ušli u parlament.
Ne može niko da kaže da su birači "prevareni". Kao što ih je Dačić prevario pre četiri godine pa posle na novim izborima dobio još više glasova.
Sada samo plaćamo cenu "našeg" izbora i "našeg" "verovanja" u državu, narod, porodicu.
Preporuke:
124
8
4 utorak, 30 oktobar 2012 20:26
uvek ima rešenja
Vukadinović: "Ni meni nije sasvim jasno zašto je to tako i zašto je strancima do Kosova baš toliko stalo ..."

Političar kojemu to bude potpuno jasno biće onaj koji će početi da uspešno radi na rešenju tog pitanja.

Meni je gotovo jasno, ali ja nisam političar.
Preporuke:
74
6
5 utorak, 30 oktobar 2012 20:31
Goran Jevtović
Ali, isto tako, želim da verujem, bar negde u dnu duše, znaju Kod ovakvih kvinslinga kakvi sada vode Srbiju, nema duše, postoji dno dna. Jer, kako bi inače pristali da budu kvinslinzi, naravno za debele pare, pa se još time ponosili i prisiljavali ovaj jadan narod da im aplaudira na "hrabrosti, mudrosti, odgovornosti..."Oni ne vide dalje od ova dva "prelepa" "milosrdna anđela" koje su danas "čiste duše" ugostili i zahvalili se na "podršci" što nam Svetu zemlju uzimaju na naše oči i, pritom, od njih zahtevaju samo da se umilno, kao i svi postavljeni agenti kolonijalnih teritorija širom sveta, smeškaju i klimaju "pametnim" glavicama!Krajnje je vreme da počnemo da se budimo. Uskoro mišta neće ostati od nas... Ali baš ništa!SJAJAN TEKST g-sn Đorđe. ČESTITKE za hrabrost i istrajnost!Amin.
Preporuke:
112
5
6 utorak, 30 oktobar 2012 20:34
Č
slažem se sa konstatacijom da je za SAD ili EU sve jedno ko je kod nas na vlasti, imaju oni igrače u svim partijama . Teško vreme nam tek dolazi.


odličan tekst
Preporuke:
93
2
7 utorak, 30 oktobar 2012 20:35
Sat kuca
Nadu u meni ostavlja poslednji pasus, i ja se tome nadam
Preporuke:
83
2
8 utorak, 30 oktobar 2012 20:35
.......
Sve je rečeno, nema se šta dodati
Preporuke:
70
2
9 utorak, 30 oktobar 2012 20:37
Todor Mitrović
Mene plaši jedna stvar, da će pritisak na Republiku Srpski i Rašku oblas krenuti sihronizovano i to veoma brzo, u Vojvodini se već zahuhtalo
Preporuke:
78
2
10 utorak, 30 oktobar 2012 20:38
Decko iz B.
Imam jednu molbu za g. Vukadinovića. Dali je moguće da analizirate zbog čega u RS nije tako lako da se ruši Vlada kao u Srbiji (bar se tako čini)? Šta tačno prekodrinski Srbi rade drugačije ili zbog čega oni misle drugačije. Ozbiljno pitam! Poštovalje
Preporuke:
94
1
11 utorak, 30 oktobar 2012 20:43
Marko Minic
1389 god. Srbija je izgubila Kosovo i Metohiju, 1912 god. Srbija je povratila Kosovo i Metohiju. Gotovo identicne geopoliticke prilike su uticale na "ponovni" de facto gubitak Kosova, imperija u ratu protiv Srbije, ishod je u oba slucaja bio izvestan. Zadatak svih nas je da strpljivo cekamo i budemo spremni kada se budu zbili nove, po nas povoljne, svetske okolnosti i da ponovo povratimo ono sto je nase, da povratimo nase svetinje, nasu zemlju i nas duh. Apsolutno je vec sada jasno o cemu se radi i sta ce se dogoditi, Vucic je to vec indirektno najavio govoreci o bolnim resenjima. Od paralelnih institucija ostace samo obrazovanje i zdravstvo i eventualno opstinske vlasti, policija i ostali mehanizmi sile ce se stopiti u supstancu "drzave Kosovo" i oni ce velicati pirovu pobedu... Medjutim sta god oni cinili nas zadatak, svih nas pojedinacno je da budemo strpljivi, da kosovski pijetet prenosimo nasim potomcima i bas kao i nasi slavni predaci docekamo pravi trenutak i povratimo Srbiju!
Preporuke:
97
3
12 utorak, 30 oktobar 2012 20:44
1244
...postoji i „sud istorije” i sud predaka i potomaka. A na njemu teško da će ih iko pitati za datum početka pregovora."


Sjajan zaključak
Preporuke:
92
2
13 utorak, 30 oktobar 2012 20:51
Deda jedan
Ako sam dobro shvatio tekst evo za dvanaest godina dogurali smo "demokratske" banana drzave.
Nakon petstotina godina naganjanja sa Turcima i relativne stopedeseto go0disnje slobode opet nam sledi petstogodisnje robovanje.Naravno pod uslovom da to vreme prezivi neko tko ce se izjasnjavati kao Srbin.
Preporuke:
76
3
14 utorak, 30 oktobar 2012 20:53
Dr
Kamo sreće da više ljudi u Srbiji ima priliku da čuje glas razuma sa NSPM, umesto autošovinističkog ispiranja mozga na Blicu, B92, Kuriru, Presu...
Preporuke:
94
2
15 utorak, 30 oktobar 2012 20:55
Lazar R
Slažem se. Pitanje "zbog čega je Amerikancima i Nemcima (i Austrijancima) toliko stalo do Kosova" (od Titovog vremena do danas) predstavlja najenigmatičnije i najmračnije pitanje novije srpske istorije. Ono zahteva opsežnu istorijsku, sociološku, psihološku i svaku drugu analizu. Treba ceniti kreativne pristupe i povezivanja. Treba izučavati Siton-Votsona i druge zapadne diplomate. Treba pitati zapadne, ali i domaće diplomate, posebno one koji su učestvovali u Drugom svetskom ratu ili imaju neke veze sa ovom temom. Treba kopati po arhivama, ne nužno po tuđim, i čitati Dedijera i druge funkcionere iz 45-te. Treba oragnizovati naučne skupove na tu temu, i to sada, dok su stvari još aktuelne. I treba stalno odgovarati na to suštinsko pitanje, koje govori o Kosovu, ali i o nama, a najviše o onome koji u datom trenutku odgovara na njega: zbog čega je Amerikancima, i Nemcima, toliko stalo do Kosova.
Preporuke:
77
1
16 utorak, 30 oktobar 2012 21:05
Biljana Nikolić
Ako njima nije dosadno da ucenjuju i traže ono što je naše, nama ne sme biti dosadno da opominjemo i upozoravamo i vlast i zapad da NAŠE NE DAMO.

Ovo je jedini ispravni pristup kako narod treba i mora da reaguje u ovakvoj situaciji.

Tvrdim vam da je narod jači od svake ucene, samo kad bi bio toga svestan.
Preporuke:
97
2
17 utorak, 30 oktobar 2012 22:10
Lav
Jedan je Đorđe. Savršen tekst. Dobronameran, bolan i upozoravajući.
Preporuke:
64
2
18 utorak, 30 oktobar 2012 22:12
čovek iz loznice
..,,proturim temu,,samoizdaje Srba,ili bar takozvanih viđenijih Srba,koji bi bar po definiciji trebali biti,patriotski nastrojeni,bilo,komunističke,socijalistički,ili građanske,ili čak desno orijentisane provinencije svog političkog delovanja,jer svako ,,JAVNO DELANjE,,bi trebalo biti u korist,najšireg auditorijuma ovog naroda u zemlji Srbiji!iz samog teksta,poštovanog g.Vukadinovića,Ja lično sam stekao utisak,,GAĐENA autora prema,kvazi političkim elitama/ni e od elita/i njihovom u ime naroda,vođenju,ove Srbije,pa i tako samog Srbskog naroda,te njegove sudbine!Dali su,,kupljeni,potkupljeni,dali su im dosijei,prljavi,dali su...,,na njih izgleda ne treba trošiti reči,ali su,a to je nepobitna činjenica,od Naše,kako lične,tako i kolektivne pa i državne,egzistencije-nezaobilazni!i šta reći...sa takvima treba da idemo u budućnost.Ja mislim da je ovo...KOSMIČKO ISKUŠENjE ZA SRBE,SRBIJU,ISTORIJU.
Preporuke:
39
1
19 utorak, 30 oktobar 2012 22:19
Miloš Kikić
Oni rezonuju ovako: Zašto bismo se mi plašili nekakvoga suda istorije, kada dobro znamo da je i taj sud istorije siguran i pouzdan koliko i Malovićkin reformisani sud? A ako čak i počne da daje neke znake pouzdanosti, mi ćemo sve to na vreme relativizovati, bar smo u tome majstori. Taj sud istorije, samo primera radi, još nije bio u stanju da presudi da li je Draža Marković bio saradnik okupatora ili borac protiv njega, a kada tu presudu bude doneo ona više nikoga neće ni interesovati jer više niko neće ni znati ko je bio Draža Mihajlović.
Preporuke:
40
4
20 utorak, 30 oktobar 2012 22:31
Miki BG
Odlična analiza. Na žalost, malo je u Srbiji danas onih koji u politici računaju na "sud istorije i predaka". Čak ponajmanje na to računaju oni koji se u javnosti žele prikazati kao takvi...
Preporuke:
54
2
21 utorak, 30 oktobar 2012 22:49
fristajlo
Ni meni nije sasvim jasno zašto je to tako i zašto je strancima do Kosova baš toliko stalo – često se, naime, čini kao da im je stalo mnogo više nego nama samima.

Mislim da je i suviše opasno reći- pa ću prećutati.
Kao i uvek, kad je zapad u pitanju- po sredi je novac; ogroman novac.
Vremenom će postati jasnije...
Preporuke:
58
1
22 utorak, 30 oktobar 2012 23:00
Sudovi
Nažalost, sud istorije i sud predaka i potomaka nam prakticno malo sta mogu pomoći. ,,Strašni sud'' je stvarnost, a sud istorije, predska i potomaka je za epske pesme. Ti sudovi ne interesuju one koji nam kroje kapu.
Preporuke:
34
4
23 utorak, 30 oktobar 2012 23:15
A.Č.
Kosovo, nije izgubljeno i neće ni biti.
Preporuke:
53
4
24 utorak, 30 oktobar 2012 23:28
siniša
Zašto je Kosovo i Albanci, a sada bih samo dodao i napomenuo i BiH i Bošnjaci taljko važno Americi i Velikoj Britaniji.

Iz istog razloga što je upravo Bosna i bosanski muslimani i Albanci bili ključ Turske dominacije.

Ako pogledate Tursku, danas kao i pre petsto godina videćete da su jedno čobansko pleme Seldžuci prvo pokorili Turkmene, narod istog jezika i male razlike i Kurde narod iranskog porekla, a zatim i Arape. Tada, a i sada su Turci računali na Bošnjake i Albance kao egzekutore i krvnike i Alava ( Turkmena šiitske vere ) i Kurda ( iranskog naroda i jezika, sunitske vere ) i Arape, sunite arapskog jezika.

Danas imamo situaciju da SAD bez Turske gubi potpuno Bliski i Srednji istok, a Turska se raspada na sastavne delove, Alevi ( 10 miliona ) Kurdi 23 miliona od ukupno 60 u Turskoj. Ima i bar 3 miliona Jermena koji se izjašnjavaju i kriju kao Alevi.

Ključ opstanka Turske su Albanci i Bošnjaci ( Davutoglu to kaže ), a ključ opstanka SAD je Turska.

Amerika visi na Kosovu.
Preporuke:
71
1
25 utorak, 30 oktobar 2012 23:29
A.Č.
Daj da se priča (piše) kako da Kosmet ponovo vratimo pod puni srpski suverenitet.Mislim da je to prava tema.
Preporuke:
50
0
26 utorak, 30 oktobar 2012 23:40
Sale
Samo treba izdržati još malo. U ovoj borbi se vreme računa kao u košarci, tajm aut zna da produži agoniju. Mi smo poznati po trojci u zadnjim sekundama, možda nam uspe i ovaj put.
Preporuke:
39
1
27 utorak, 30 oktobar 2012 23:40
A.Č.
1912.godine Srbi nisu molili, već su uzimali.
Preporuke:
48
0
28 utorak, 30 oktobar 2012 23:43
A.Č.
1912.godine Srbi su bili spremni da ulažu velike napore.Bez ulaganja velikih napora nema ni uspjeha.Ne može se ništa postići bez napora.
Preporuke:
51
1
29 utorak, 30 oktobar 2012 23:52
siniša @ AČ
Srbija može da vrati Kosovo samo na jedan način, kao i pre tačno sto godina, ulaskom vojske u Prizren i razmeštanjem graničara na granicu sa Albanijom.

Samo i isključivo vojnom silom. Da li je za to potrebno da sutra nasrne na NATO pakt? Nije. Neprirodne i neodržive konstrukcije EU, NATO i "država" Kosovo se po svemu što ja vodim urušavaju. NATO pokazuje svoju vojnu nemoć na Srednjem i Bliskom istoku, EU se raspada i finansijski i organizaciono, a "država" Kosovo koja je trebala da bude zajedno sa BiH produžetak i ojačanje Turske ostale su da vise, jer je Turska pred unutrašnjim slomom.

Postoji vojna pobuna Kurda kojih ima 13 miliona, narod iranskog porekla i jezika sličnog iranskom, i Alevi kojih ima 10 miliona, narod Turkmenskog porekla ima ih 10 miliona i jedno 3 miliona prikrivenih Jermena koji se izjašnjavaju kao Alevi. Zatim sami Turci koji su podeljeni na sekulariste, sledbenike Mustafe Kemala i islamiste koji imaju predstavnike u Erdoganu i Davutogluu.

Samo strpljenje!
Preporuke:
65
2
30 utorak, 30 oktobar 2012 23:53
A.Č.
Ovdje je ključ temelj svega, odluka šta Srbi istinski žele.Da li žele Kosmet i Rusiju ili žele da odbace Kosmet i da idu prema EU?Mislim da treba organizovati referendum.Treba vidjeti koje su mogućnosti patritoskih snaga u Srbiji da se izdejstvuje referendum o tom pitanju.I da se više ne čeka.Ukoliko srpsvo želi Kosmet i Rusiju, pa brate mili neka se ide odmah tim putem a ukoliko ne, onda neka se ide i tim putem (za koji smatram da je jedno veliko poniženje i zlo za srpstvo).Dajte da se vidi koje su mogućnosti da se isposluje referendum.Dajte da vidimo koliko treba potpisa građana za referendum?To bi NSPM mogla odrraditi.Znam da bi naravno u saradnji sa drugim patritiskim organizacijama i političkim opcijama.Hajde da se to odradi.Ako se okrećemo Rusiji i Kosmetu da to učinimo odmah a ne da gubimo vrijeme.Neka srpski narod odluči.
Preporuke:
46
1
31 sreda, 31 oktobar 2012 00:04
A.Č.
siniša ..Još nešto Rusija kao srpski saveznik.Srbija bi trebala postati eksponent ruske politike u Evropi .Srbija bi bila mnogo uvaženija od Evrope nego da im kao sluganska država kleči pred vratima.
Preporuke:
46
1
32 sreda, 31 oktobar 2012 00:15
Bob
Kad se rasparča turska, gde ćemo turke? Predlažem u s. arabiju.
Preporuke:
30
1
33 sreda, 31 oktobar 2012 00:20
Ultravisitor
Srbijom vlada covek koji je na demonstracije protiv hapsenja Radovana Karadzica pozvao narod. Tom prilikom, policija pod upravo Ivice Dacica je ubila jednog demonstranta pod imenom Ranko Panic pod nerazjasnjenim uslovima. Danas taj covek u koaliciji sa Dacicem prica o Miskovicu. Miskovic je dimna zavesa za njihove izdajnicke bahanalije.
Preporuke:
56
0
34 sreda, 31 oktobar 2012 00:24
s.p.Lajković
Sreća u nesreći je što se u ovo vreme dešava i ekonomska kriza .Da nije tako Kosovo bi bilo davno predato od strane konformističkih lupeža .Ovako sve klizi u pravcu, ovog puta "oružane" revolucije ,posle koje se niko ko ima putera na glavi neće izvući !
Preporuke:
43
0
35 sreda, 31 oktobar 2012 00:25
A.Č.
Ja da sam predsjednik države Srbije.Šta bih odmah uradio?Odmah bih Srbiju radikalno okrenuo ka Rusiji.Učinio bih sve da se u Srbiji instaliraju srpsko-ruski interesi, da se potpiše ekonomski, vojni, politički i svaki drugi savez.Nastojao bih da Srbiju uvedem u neku vrstu političke unije sa Rusijom, dozvolio bih Rusiji da instalira svoje raketne sisteme u Srbiji, dozvolio bih im da instaliraju svoje energestke linije u Srbiji, oslonio bih se na Rusiju i Kinu a Zapadu bih dao odbijenicu.Otpiljio bih Zapad.
Preporuke:
44
2
36 sreda, 31 oktobar 2012 00:48
saša r.
Gos’n Đorđe, tri puta bravo za Vas! I treba da se priča samo o Kosmetu. Odričemo se Kosmeta, odričemo se istorije, kulture, azbuke, odrekli smo se žrtava Jasenovca. Gledao sam Vas i sinoć u “Ćirilici”,načeli ste prave teme, koje ste krunisali fantastičnim argumentima!
Kod Marića mi se dopada što je duhovit, ali mi se ne sviđa kako ponekad ume da saseče na vrlo bitnim stvarima. To je i Vama uradio čim ste pomenuli da nas zapadnjaci gledaju kao male Ruse. O svemu može da se priča, ali čim se tema prebaci na Ruse, odmah se seče. Naravno, nije našao za shodno da preseče onog Dinkićevog NATO lobistu, koji je u samom startu pomenuo Ruse u negativnom kontekstu. Videli ste danas i ovu bedu sa Mama Daltonkom, kako se oduševljeno krevelje, bez imalo dostojanstva, kao da im je došla na rođendan.
Preporuke:
46
0
37 sreda, 31 oktobar 2012 00:52
Kiza
"...Zapad Srbiju i Srbe doslovno gura u naručje Moskvi. (A onda, opet, ulaže dodatne političke napore i pritisak da spreči to srpsko „klizanje na istok“ ..."

Zapad je zakljucio da su Srbi marva i da gotovo iskljucivo batinom moze da ih drzi u toru protivno vlastitim interesima a uz pomoc oprobane manipulacije "demokratskog" sistema.
Preporuke:
38
0
38 sreda, 31 oktobar 2012 00:53
Ružičasti panter
Magična reč je "srpsko pitanje" a Kosovo je samo (trenutno) vidljivi deo tog pitanja.Zapadu je stalo da jednom za uvek reši, tačnije definitivno UNIŠTI "srpsku ideju" i zato je Kosovo samo jedna etapa do ostvarenja tog krajnjeg cilja.Koja je to ideja i kakvo je to srpsko pitanje?
Jedino što se može sa izvesnošću reći jeste da odgovor nema mnogo veze ni sa ekonomskim, ni sa usko političkim ni sa geostrateškim razlozima. Nalazi se na nivou simbola koji Zapad doživljava kao ugrožavajući po sopstveni sistem vrednosti.
Preporuke:
46
0
39 sreda, 31 oktobar 2012 00:59
Vid
Zašto je zapadu toliko stalo do KiM? Mislim da ne treba tražiti odgovor isključivo u geopolotičkim interesima, strategijama i sl. Kada su nas 1999.god. bombardovali da bi nam oteli KiM, na vodećim pozicijama u SAD nalazili su se ljudi koji danas upravo na KiM debelo naplaćuju svoj trud. Zar nije albanski lobi (čitaj albanska mafija) finansirao kampanju za izbor Bila Klintona? Medlin Olbrajt pojavljuje se kao mogući kupac "Telekom Kosova"?! Vesli Klark i Soroš spominju se kao ekspoloatatori rudnog bogatstva. Vilijem Voker gradi auto-puteve... Hoću da kažem da mi se čini da je umnogome sve što se desilo i dešava maslo američkih korumpiranih političara koji su stvarajući "nezavisno Kosovo" napunili svoje džepove i još uvek to čine. Sadašnja administracija SAD i da hoće, ne može da se tek tako izvuče iz svega. Mislim da su lični interesi tadašnjeg političkog vrha SAD itekako odigrali značajnu ulogu u celoj priči oko KiM. "Kosovo" je delo korumpiranih političara i albanske mafije.
Preporuke:
23
1
40 sreda, 31 oktobar 2012 01:04
Rin o-o to
„Sud istorije i predaka“ G. Vukadinović, ovde, vrlo ozbiljno apostrofira. Ne kao tanak, nemoćan argument (u nedostatku drugih), kao neki apel motivisan religioznim ili metafizičnim. Ja to tako nisam razumeo. Finesa je u prepoznavanju egzistencijalnog, onog što čini opstanak za ovaj narod i što je danas ugroženo kao nekad ali perfidnijim sredstvima i s istim ako ne i većim mogućim pogubnim posledicama za ovaj narod...
Preporuke:
17
0
41 sreda, 31 oktobar 2012 01:13
Slobodan
Mislim da nema nedoumica oko osnovne ideje i akata SAD i Komp. Mi smo na sporednom koloseku,ali često kamičak koji žulji. Osnovni dugoročni cilj Zapada je ovladavanje svim resursima zemaljske kugle i nema tog sredstva koje neće primeniti da bi ovaj cilj postigli.Zato na ovom našem planu istovremeno podstiču tursku ekspanziju u "mek trbuh" Rusije,grade "odbrambeni pojas" u bivšim članicama Varšavskog pakta i uništavaju Srbiju sklonu bratskom ruskom(Bugarska se po običaju brzo i lako prebacila na stranu "pobednika").Problem je očigledno u tome što se (opet sa Zapada) klica potrošačke kulture širi sve brže svetom,usled toga i žeđ za kreditima u virtuelnoj privredi(što je prof. Dušanić lepo objasnio),te sve više država pridružuje toj neodgovornoj "ekonomskoj" politici. U tom procesu ovim državama (nažalost i Kini) izgleda je neophodno da cupkaju uz kolovođu koji ceo svet gura u provaliju ne bi li se "njegova poslednja ugasila".
Ovu vladu treba srušiti pre nego naprave nepopravljivu štetu.
Preporuke:
18
0
42 sreda, 31 oktobar 2012 01:14
Rin o-o to
... „Sud istorije“ je restriktivan, retko daje repesaž, drugu šansu i vađenje (neoprašta slepilo i neviđenje tog „suda“ koji nije bio bolećiv prema onima koji su nestali, taj „sud“ se javno oglašava vekovima). „Sud predaka“ je reper za ozbiljnost. Žrtva predaka je bila neizbežna, branili su supstancu i odbranili su je. Ona uvek znači opstanak ali i klicu bujanja za buduće. Neprepoznati je danas nije stvar pismenosti i pameti već je više pokazatelj prihvatanja nametnutog gubitništva (od spolja i posledičnom samodestrukcijom) i odsustva kapaciteta za vitalnost. Ta supstanca nema cenu. Ona nas navodi na „sud predaka“ stalno. Ako dospemo na taj „sud“ već sutra a priča ide u tom pravcu, to će značiti da je pogubna presuda svima nama odavno uručena, da smo se s njom složili i da je već realizovana. Za početak, odložimo bar negativnu „presudu predaka“ . Negativan „sud istorije“ prema nama onda neće biti sazvan.
Preporuke:
16
0
43 sreda, 31 oktobar 2012 01:40
Odbrana i poslednji dani
Ako njima ne dosadi da nas u vezi sa Kosovom pritiskaju i ucenjuju, ne sme ni nama dosaditi da na to, makar, skrećemo pažnju, podsećamo i upozoravamo.


Baš tako. Dosta puta čujem kako su oni svemoćni i da mi tu ništa ne možemo napraviti. Naravno da možemo. Za početak je dovoljno imati svest o onome šta nam se događa.Prenositi saznanje.
Preporuke:
24
0
44 sreda, 31 oktobar 2012 01:54
mislite o tome
"Važan je i ovaj nazirući sukob između premijera Dačića i (vice)premijera Vučića, koji je u poslednja tri meseca toliko puta bio energično demantovan da više niko i ne sumnja u to da postoji i da je veoma ozbiljan. Važna je i činjenica da se na račun ovog drugog u „slobodnim“ i „oslobođenim“ srpskim medijima već dugo ne može pročitati ni jedna jedina kritička reč, dok se ovaj prvi vređa i razvlači i kada za to daje i kada ne daje povoda."

Bravo. Ovo niko nije napisao, a potpuno je tačno. "Alek" je nedodirljiv, hvale ga i mondijalisti (E-novine, Kurir, Blic, Pečat... od Duška Janjića i Boška Jakšića, do Milorada Vučelića, a Dačića pljuju i kad treba i kad ne treba. Neće biti da je to baš slučajno.
Preporuke:
21
1
45 sreda, 31 oktobar 2012 02:39
Gordana
Kao i obicno, Djordje iznosi esencijalne probleme i zakljucke i na tome mu veliko hvala.
Sta posle clanka proizilazi; i sadasnja vlast, kao i predhodne, nece da menja udvoricki nacin vodjenja politike Srbije, nece i nezeli da menja kurs u , jedinom spasonosnom pravci Rusije i Kine, nece da proglasi NEUTRALNOST koju predlaze i obrazlaze Kostunica ,kao politiku koja nikoga ne odbacuje, a samim tim i vredja, ali nama daje mogucnosti da se pobrinemo o sopstvenoj buducnosti,...
Zbog cega sve ovo NECE? Zbog toga STO CE IH ZPAD
S M E N I T I!!!Znaci, Srbija ide u ropstvo da bi se i ova vlas odrzala SVIJIH 4 GODINE!
MORAMO LI MI TU CENU DA PLATIMO?
Preporuke:
26
0
46 sreda, 31 oktobar 2012 02:42
Siniša
Pregovora neće biti već ,,dijalog'', što znači razgovor, razgovor oko ,,dobrosusedskih odnosa dve nezavisne države''. O tome se ovde radi, a da je to uradio Tadić bio bi proglašen za najvećeg izdajnika, ali pošto su to uradili Nikolić i Dačić onda je to uredu. Zbog čega ćute one patriJote sa severa KiM, zbog čega ćuti Koštunica? Nisam čuo ni navijače Zvezde i Partizana da prozivaju(vređaju) Nikolića i Dačića, a znamo kako su se ophodili prema Tadiću. Ja znam zbog čega ćute, ali ako bi rekao ne bi mi pustili komentar, jer bi smatrali da je to kleveta. Novac, fotelje, javna preduzeća, namešteni tenderi, javne nabavke, zaštita od gonjenja od strane policije i pravosuđa...to je njima važno, a ne KiM, priča o KiM im je potrebna da se dokopaju vlasi i prevare naivčine za glas. Sada više nema skrivalica, maske su pale. Koji, bre, stranci, zavere...ajde više ne lupetajte, mnogo ste smešni, to je alibi priča koju domaći političari-prevaranti serviraju.
Preporuke:
19
7
47 sreda, 31 oktobar 2012 03:09
Cmok Toronto
Stogodišnji pubertet Srbije ...Koliko dugo je Srbija imala svoju državnost u jednom *cugu*?
Za 100 godina izgubili smo, na silu, više duša nego što nas danas ima.
Ako je za utehu....Kaki smo ni za dismo nismo.Možda!.
Preporuke:
11
4
48 sreda, 31 oktobar 2012 03:29
"A Djura ce ti oprostiti sto te je tukao"
Oprostismo i mi "Milosrdnog andjela" i kasetne bombe od kojih i dandanas ginu nasa deca,i sve veci
broj obolelih od karcinoma medju pripadnicima svih generacija gradjana Srbije.Oprostismo im i osiromaseni uranijum od koga ce se nase tlo ocistiti kroz milione godina.A dok se to ne desi jesce nas narod zagadjenu hranu i piti istu takvu vodu sve dok jednog dana ne izumre od" siline ljubavi Milosrdnog andjela" ili ne pocne od silne radijacije da svetli kao sijalice na Bozicnoj
jelki.A nasi ce politicari sacekivati te nase
"dobrotvore" sa osmehom od uveta do uveta,crvenim tepisima i toplim dobrodoslicama i naravno sa cetiri hiljade policajaca.Na ulicama naravno nece biti zive duse sem pomenutih policajaca kao da je kuga stigla u grad pa se treba sakriti i zastititi.Eto upravo smo jednu takvu posetu dva
"andjela" preziveli i Bogu hvala odose da prenoce kod svojih sticenika i usput prime malo baksisa jer poslovica kaze da "Ni kod babe nema dzabe!"
Preporuke:
20
1
49 sreda, 31 oktobar 2012 04:19
Svetislav Kostić
@ Decko iz B! Valjda zato što smo mi prekodrinski Srbi naše gore list i u tome nam je negdje jedne dvotrečinska većina Srba u Srbiji jednaka. Problem je samo u okolnosti, da se kvislinški ološ među Srbima unutar BiH granica može teško da nađe, dok u Srbiji postoje daleko veće "šanse" da se unutar one jedne trećine potencijalnih fukara može da nađe dovoljna masa politikantskog ološa u službi okupatora.

Kada muvi izvadiš nogu, ubio si je jer je sitna. Srbi u Republici Srpskoj i uopšte u BiH, ne mogu sebi dopustiti "luksuz" da svome narodu okrenu leđa jer je narod kojem pripada njegova jedina zaštita. A jedan nemali broj moralno propalnih Srba u Srbiji iodentifikuje se sa Okupatorom i stavlja u njegovu službu i pod zaštitu.
Preporuke:
23
1
50 sreda, 31 oktobar 2012 04:29
plitko oranje
Zasto KOSmet.Ponudicu odgovor.Prvi ;rudno bogatsvo.Drugo kes od heroina i ostalih droga,mozete zamisliti samo put Pristina -Tirana,za uvoz kokaina.Mozes uvesti tone,legalno.Kes nema traga,to drzati na pameti i ne zaboravjati.Trece;presedan da se jedna drzava odrekne vlastitog teritorija,i to u 21 veku.To bi znacilo uspela im igra,mogu dalje i to legalno.Ima jos,ali i ovo dosta.
Preporuke:
26
0
51 sreda, 31 oktobar 2012 09:01
Srboljub Savic
“Ni meni nije sasvim jasno ... je to tako, i zašto je strancima do Kosova baš toliko stalo ..."
U strategiji anglosaksonskog sveta, koga sada, vode SAD,
nema promene vise od dva veka.
Cilj te strategije je osvajanje bogatstava (velikih) na teritoriji
Rusije (carske, SSSR i danasnje).
Takodje, Sloveni u Evropi su veoma znacajna grupa naroda,
koji su "neprijateljski" kad ne mogu da nestanu (ratovima,
asimilacijom, raspirenom "mrznjom", ...) Anglosaksonska
grupa, i danas, veruje da je jedino "Bogom dana" i da joj
pripada i vlast i "slast".
Zbog toga, nisu podrzavali (a jos manje voleli) borbu Srba
(a ni ostalih) za oslobodjenje, pa su ustanci i ratovi protiv
Turaka, trajali do 1913.
"Spakovali" su nas u SHS i Jugoslaviju i drzali, dok je
"paket"/"kavez" mogao da sputava Srbe-male Ruse (po
njihovom) i slobodoljubiv, bundzijski narod. Podrzavali su
nas (a Ruse "jos vise").
S. Savic
Preporuke:
23
0
52 sreda, 31 oktobar 2012 09:07
Srboljub Savic
D2. Da, bili smo “saveznici” u dve velike svetske klanice.
Chercilu nije bila “gadna” prolivena “komunisticka” (naj-
omrazenija) krv za smanjenje engleskih zrtava (da, Shkoti
su daleko vise dali krvi za V.B.)
Da, podrzavali su Tita (i njegovu diktaturu) da bi mi bili primer
ostalim Slovenima (i slobodarskom pro-“crvenom” svetu).
Da, demontirali su ono malo structure, koja je jos “glumila”
celovitost Jugoslavije, kad su pripremili novu klanicu 1991.
Primili su “nasilu boga” slovenske drzave (I Rumuniju, zbog
blizine Rusije) u EZ I NATO, iz istih, starih interesa.
Posto su “mali Rusi” jos bili “zivahni”, cinili veci deo JNA
(“nagnute” Rusiji), pretili da nadju zajednicku nit u BiH, to
su sankcije, “finasijsko-bankarske ujdurme” bile nedovoljne,
pa je potpaljen albanski faktor na KiM, a Srbija bombardovana.
Unutrasnja pro a anti-srpska struktura Srba (i drugih) je
bila pripremljena, narod pomislio da se kopca normalno, pa ...
S. Savic
Preporuke:
19
0
53 sreda, 31 oktobar 2012 09:09
Vuk
nastavak
To bi im u tom slucaju bilo veci interes nego odrzavanje nekakve kvazidrzave Kosovo.
Jesam li siguran u ovo? Iskreno receno nisam ali sam siguran da ce nas put kojim nas ova vlast vodi kao I onaj kojim nas je prosla vodila odvesti u gubitak i Kosova I mnogo vise od Kosova.
Preporuke:
13
0
54 sreda, 31 oktobar 2012 09:21
Srboljub Savic
D.3.Posluzili anti-Ruskim interesima anglosaksonaca i SAD.
Kao I obicno, naslo se, u svemu, jos nekoliko interesa za
udruzivanje, pa smo stigli dovde, da ne shvatamo da su nam
Albanci na KiM sabraca po manipulaciji.
Njih su, takodje, visestruko iskoristili.
Sem male grupe u narko-biznisu (opet jer su "neprobojni"), u trgovini ljudskim organima i
oruzjem, narod nije dobio nista. U pripremnoj
fazi, instrurani su da uniste izgradjenu
industriju, ne koriste drzavno zdravstvo, ...
Price o ubijanju su sirene perfidno (i ubedljivo).
Drzavnu imovinu i bogatstva krcme americke "gazde".
U Peci je nezaposlenost skoro, 100%.
Svu "podrsku" i sve amterijalno su krvavo i skupo
(bukvalno) platili kroz specijalne porweze, pod
pretnjom smrti.
Naravno, anglosaksonci nikad ne priznaju da su
nesto pogresili, a SAD jos uvek imaju interes da
se Srbija "ne sastavi". U tome joj pomazu sve
vlade (i pre i posle 2000-te).
Dokaz: Raspravljamo o aksiomu-KiM je Srbija.
S. Savic
Preporuke:
20
0
55 sreda, 31 oktobar 2012 09:25
Rodoljub
Jedna reč - BRILjANTNO!
Preporuke:
19
0
56 sreda, 31 oktobar 2012 09:34
brm
"pored izveštaja Evropske komisije koji se srpskoj javnosti pokušavaju predstaviti kao „strašni sud“, postoji i „sud istorije“
a u tom sudu će pisati da nijedan vladar u poslednjih 30 godina nije ukinuo sovjetske pokrajine Kosovo i Vojvoidnu..sve bivcše sovjetske republike slične adinistrativne jedinice ukinule su odmah po padu Berlinksog zida...
tako se brani Kkosovo a ne guslanjem i junačenjem preko tipki tastatura
Preporuke:
14
3
57 sreda, 31 oktobar 2012 10:00
uporno netolerantan
Gospodin Djordje Vukadinovic je u poslednje vreme sve vise direktniji i otvoreniji;sto mi licno veoma prija,sa jedne strane,ali me i brine sa druge...

Njegova prezasicenost EU-forijom,licemerima,ucenama,ocrnjivanjima i dr.,jeste ono sto svakog Srbina muci.Djordje je jedan od retkih koji danas realno kritikuje politicare,NVO,"prijatelje i neprijatelje",a kao takav je raznima trn u oko,zbog toga se i brinem,to su preopasni igraci,posebno zapadni "prijatelji".
Preporuke:
25
0
58 sreda, 31 oktobar 2012 10:07
siniša @ AČ
Istorijski gledano odnos Srba i Rusa je bratski u najboljem smislu te reči. Prvo i osnovno to su dva naroda potpuno istog genetskog porekla, naravno uz određene varijacije i internacionalna mešanja, sa Tatarima, Nemcima Rusi, a Srbi sa grcima i islamskim narodima, otprilike kao odnos Srba i Crnogoraca ili bosanskih muslimana u nacionalnom smislu. U političkom smislu Srbe i Ruse vezuje zajednička borba protiv nemačkih i turskih osvajača. U ideološkom smislu Srbe i Ruse vezuje pravoslavlje, ali i jake tradicije socijalističkih težnji, socijalne i ljudske pravde.
Razlike su u tome što su Rusi i Rusija veliki narod i njima je državotvornost u prvom planu, a Srbi su mali narod i njima je nacionalno i lokalno u prvom planu.

Rusima se strateški više isplati slobodna Srbija nego instrumentalizovana Srbija, za raliku od npr. Nemačke ili SAD koji traže samo i jedino pokornost i instrumentalizaciju.

Znači za Ruse je poravilo ko nije protiv nas taj je sa nama, i to je ispravno.
Preporuke:
17
0
59 sreda, 31 oktobar 2012 10:24
Jednostavan test
META JE SRBIJA.Kosovo je za njih važno kao deo Srbije. A da je to tako dokaz je da su Vojvodina i Raška već na nišanu.
Preporuke:
27
0
60 sreda, 31 oktobar 2012 10:30
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Iz pasusa u kome se opisuje "liga sistem" srpske politike mislim da je gospodinu Vukadinoviću jasno da izbori praktično ne postoje, izbori se ne mogu zvati izborima ako je biranje obesmišljeno i samo iluzija koja maskira već zacrtanu politiku (svaka sličnost sa SAD je slučajna), pa i sami razultati izbora u višijevskoj državi pokazuju da se i u njih može osnovano sumnjati, to su otprilike rezultati u smislu Tunisa, verovatno najevropeizovane i najviše sekularizovane arapske države u kojoj posle 'revolucije' na izborima pobedi islamistička partija. Čovek se zapita - kako je to uopšte moguće. U ovom istorijskom trenutku može se reći za sigurno, jedna stvar je prestala biti slučajnost i postala konstanta: Današnja Srbija je postala antiteza same sebe i svoje istorije. Srbija danas je postala antisrbija, sušta suprotnost same sebe, negacija svoje istorije i identiteta. Dobro podmazani mehanizam s programom za samouništenje.

A vreme ide.
Preporuke:
18
1
61 sreda, 31 oktobar 2012 10:42
Petar Petrović
Gdine Vukadinoviću, kao i uvek, nema se šta dodati i oduzeti. Svaka čast! Jedno razmišljanje, ako mogu. Jednom prilikom su zamerili Dr. Šešelju činjenicu da su među aktivistima SRS-a ima i suviše mnogo ljudi koji su "neobrazovani" i "nekulturni" i kao takvi vrlo teško mogu pridobiti širu podršku za stranački program, a samim tim i glasove na izborima. Šta više, iako ove zamerke i nisu bile sasvim tačne, predrasude stvorene u medijima doprinele su da se svesrpska ideja satanizuje među Srbima i svede na subkulturni fenomen o kome nije popularno ni misliti, a kamoli glasati. Dr.Šešelj je na to odgovorio da uspeh stranke zavisi u najvećem delu od rada na terenu, od konkretnog političkog delovanja, dok se srpska intelektualna elita drži "salonskih" rasprava i izbegava aktivno učešće u srpskom političkom "kupleraju". Uspeh srpske ideje i sada i onda bio je u aktivnom političkom radu. Sud predaka nije "rezervisan" samo za one koji čine "loše", već i za one koji ne čine "dobro".
Preporuke:
17
0
62 sreda, 31 oktobar 2012 10:50
Dragan Katun
Vi kao i dobar broj nas sagledavate da je sve otislo do... , nemaju oni ni tu iskru u nekom uglu svesti o casnim precima a jos manje sta ce reci potomstvo.

Sad i odmah, mi smo /ucesnici u javnom kupleraju/ nulta tacka, necemo valjda da se obaziremo na brabonjave dedove i slinave degenerisane potomke. Jedan je zivot.
Preporuke:
12
0
63 sreda, 31 oktobar 2012 11:08
Srbin Obični
Prvo sam htio da kažem svoje mišljenje... pa sam onda htio da kritikujem vlast... i na kraju bih htio samo reći da sam zadivljen nacionalnim radom gospodina Đorđa Vukadinovića. Da nas je bogdo više!
Preporuke:
24
0
64 sreda, 31 oktobar 2012 13:11
Impuls
Izraz "višijevska Srbija" sve govori.
Preporuke:
16
0
65 sreda, 31 oktobar 2012 13:43
Zoran Kardašević
Mislim da je razmišljanje u tekstu tačno i dovoljno samo za koga. Nema ko da čuje tu istinu vidite da im je malo što su nam državu uništili sada bi i da nam je ogade po ko zna koji put, što uspešno čine već duže vreme.
Srbin je teško biti, pa još i u Srbiji kad trenutno i bez rata fukara ne da progovara nego vlada a pametni ne da ćute nego beže glavom bez obzira ako mogu.
Ko može?,ko treba?, a ko čuti i prelomiti u korist države Srbije, isuviše smo iskontrolisani, ne znam da li se već rodio neki novi vožd ali ako ga i nema moramo ga napraviti.
Znam samo da bez ljudi nema ni naroda i nacije a da bi ista preživela mora da ima državu, ružna reč ali sve u nju stane, i bez nje se nećmo izboriti ni sa jednim zlom. Potrebno je ljudima dati odgovore, mislim da je svima već dosta stradanja bez smisla,i cenim vaš napor da barem opričate istinu.
Preporuke:
12
0
66 sreda, 31 oktobar 2012 14:10
Svetislav Kostić o Resursima na Kosmetu
Zapad je 1999. zauzeo položaje da bi eksploatisao obilate mineralne rezerve na KiM. U koje se ubrajaju znatne naslage olova, cinka, kaldijuma, srebra i zlata. Za Kosmet se procjenjuje da sadrži oko 17 milijardi tona uglja. Ali to sve predstavlja samo "sitniš" u proračunima zapadnih vlada.

Trenutne materijalne koristi koje se daju opljačkati sa Kosmeta su sićušne prema mnogo većem potencijalu za obogaćivanjima koja mame u regionima još istočnije, gdje su SAD i zemlje Natoa razvile ogromne interese poslednjih godina.

Nevjerovatno je da se tako malo pažnje posvjećuje povezanosti između insistiranja Zapada na prenošenjem prerogativa državnosti od Srbuije na Prištinu u praksi u jednoj mjeri koliko je i formalo priznanje KIM od Srbije. Zbog toga ne treba nikoga ni malo da čudi napr. tvrd stav francuske, ranije tradicionalne saveznice Srbije. A nekoliko desetina spašenih američkih pilota u 2. Svjetskom ratu nisu današnjim SAD vredne odricanja od jednog Kosmeta bogatog resursima.
Preporuke:
14
1
67 sreda, 31 oktobar 2012 14:19
doda
Kosovo je albansko Vukadinovicu.Bilo je srpsko onoliko koliko je trajao san o izlasku na more.Shta sad nije jasno?Srbija je samo kolateralna shteta na putu formiranja Etnicke Albanije to jest, prava svih albanaca da zhive u jednoj drzhavi.Mozhete biti protivni ovoj ideji ali shta mozhete uciniti?Nada poslednja umire a snove vam niko ne mozhe ukrasti.Kosovo vama sluzhi da palite mase,a time lazno rodoljublje poprima ono shto se zove "manipulisanje masa".Od ideatora "velike Srbije" pa do dan danas Kosovo je "eldorado srpstva".Na temi Kosovo,profitiraju,vashi politicari,Novinari,kriminalci to jest DON KIHOTI sadashnjosti ,ali na zalost velikog gubitnika srpskog naroda.
Preporuke:
6
32
68 sreda, 31 oktobar 2012 14:30
siniša @ Doda
A šta je vas, da ne kažem Albance do sada sprečavalo da napravite državu? Kad kažem do sada misli na poslednjih hiljadu godina od kada živite na Balkanu ili ako vi više volite poslednjih dve hiljade godina od kada govorite da ste tu prisutni. Šta vas sada sprečava da prezentirate bilo koji materijalni spomenik kulture na tom području, zato što ti spomenici predstavljaju istorijski trag. Koji je to istorijski trag koji su Albanci tu ostavili?

Da li mislite da nešto, država kojoj težite, ili bilo šta drugo može astati ni iz čega, da može nastati bez državnih i međunarodnih ugovora, bez bilo kakvog učešća i prisustva bilo gde.

To se do sada nije nikada i nigde nije desilo. Zašto mislite da će se desiti sada?

Poziciju srpskog naroda i države diktiraju geostrateški tokovi i nepovoljne okolnosti, što nema mnogo veze sa albanskim doprinosom, zaslugama, čak ni krivicom, ali to je nešto što se uvek menja. Dans te okolnosti nisu iste kao pre deset godina, a sutra će biti drugačije.
Preporuke:
19
0
69 sreda, 31 oktobar 2012 14:54
doda
sinisha@A o kojim tragovima pricate,crkvenim ili populaciju kaj sada zhivi na Kosovo?Ko je kriv shto do dan danas nemamo tu drzhavu kakvu smo je zamislili?Necu ti odgovoriti na drugo pitanje dok ne procitash knjigu Dimitrije Tucovica" Albanci i Srbi".Shto se tice crkava i manastira recicu ti jednu notornu istinu a to je da ste hricanstvo uzeli od nas albanca.Kako?Juzhni sloveni su ove oblasti nastanili tek u VII ili VIII veku ,a dalje ostavljam tvome intelektu ili znanju da procenish ono shto sam pisao.
Preporuke:
4
21
70 sreda, 31 oktobar 2012 14:54
Miroslav Đukić
Odličan tekst! Nisam jedino siguran da političari razmišljaju "sa čim će izaći pred Miloša i ostale srpske vojevode".
Preporuke:
14
0
71 sreda, 31 oktobar 2012 15:26
brm
doda
"Kosovo je albansko Vukadinovicu.Bilo je srpsko onoliko koliko je trajao san o izlasku na more.Shta sad nije jasno?"

e kad bi ovo shvatili i Srbi - da BEZ ALBANSKE OBALE NEMA NI KOSOVA.. kosovo se brani na južnim obalama nekadašnje Dalmatie superior... Kosovo bez izlaska na Jadransku obalu (udaljenu manje od 100 km) je smisleno koliko i Knin bez Zadra i Šibenika...

Nije se srpska voJska u Balkanskim ratovima borila da oslobodi samo Kosovo VEĆ DA IZAĐE NA OBALE JADRANSKOG MORA - TO JOJ SILE NISU DOZVOLILE!!! Tada srpsku politiku nisu vodili imaoci Šuvarevih diploma..

"Shto se tice crkava i manastira recicu ti jednu notornu istinu a to je da ste hricanstvo uzeli od nas albanca.Kako?Juzhni sloveni su ove oblasti nastanili tek u VII ili VIII veku" a vi ste kao potomci Ilira, čuvenih antičkih gusara i moreplovaca?? ako je tako reci mi jednu albansku reč za bilo šta vezano za plovidbu - barku, brod, vesla, jedra..
Preporuke:
17
3
72 sreda, 31 oktobar 2012 15:50
Jasna Simonović
A na sudu predaka i potomaka možda će pitati i da li smo mi uopšte imali sudstvo!
Kako inače objasniti telekomunikacione kablove koji su se razapeli iznad Kosova, a odapeli iz Beograda na sve strane sveta mimo tadašnjih postojećih zakona?!
Kako inače objasniti na sudu predaka i potomaka (koji se valjda nalazi u svima nama) da se pravna regulativa državnosti ne može držati samo na biološkim koncima koji treba da krpe parčiće zemlje, niti na platformi ideje Jugoslavije, koja se dvaput razbila o glavu sopstvenom narodu, već i na kući Srbiji koja ima ekonomsku podlogu i na pravu na samoopredeljenje koje ima ljudsko opravdanje...tako nekako...
Preporuke:
13
0
73 sreda, 31 oktobar 2012 16:03
Bez komentara
`Američka državna sekretarka Hilari Klinton rekla je u Prištini da su nezavisnost i granice Kosova nesporne. "Za mene, moju porodicu i za moje američke sugrađane, to je više od spoljnopolitičkog pitanja. To je lično pitanje", izjavila je ona, i dodala da su SAD uvek i na svakom koraku bile sa narodom Kosova i da će ostati partneri na daljem putu razvoja Kosova`
Preporuke:
10
0
74 sreda, 31 oktobar 2012 16:08
Bojan Priština
I ja se odavno istu stvar pitam zašto uvek tolika sila na nas, na stranu dalja istorija, kako je moguće da se princip vojne intervencije bez odluke Saveta bezbednosti baš preko naših leđa slomi, pa onda princip o nepovredivosti granica opet preko naših leđa ... A Kosovo ko Kosovo, čak iako su neke druge oblasti sada glavni centri Srpske države jedino Kosovo do u stopu prati našu sudbinu, kao ogledalo i refleksija. Kada nam nešto nije dovoljno jasno je samo da pogledamo Kosovo ono je neše ogledalo i naš putokaz.
Preporuke:
13
0
75 sreda, 31 oktobar 2012 17:01
kaca
Bravo gospodine Vukadinovicu ! Apsolutno delim Vase misljenje o istorijskoj remiscenciji na za njih nepravedene rezultate Balkanskih ratova i I Svetskog rata . Samo ljudi bez istorijskog pamcenja , bez duhovnosti i koji misle zeludcem a ne glavom mogu govoriti da ova remiscencija nema nikakve veze sa sadasnjosti i da je to samo istorija i proslost .
O sadasnjoj generaciji politicara , pocev od 2000 godie i te kako ce suditi ISTORIJA I BUDUCE GENERACIJE , JER NAZALOST VECINA NIJE DORASLA SVOJIH PREDAKA .
Preporuke:
11
0
76 sreda, 31 oktobar 2012 17:16
siniša @ Doda
I krava kad pase na livadi ostavi iza sebe neki trag.

Trag o kome sam ja govorio je kulturno-istorijski. Vi podcenjivački govorite o "crkvama". Nije crkva samo "crkva". Tu su bile i bolnice i knjige su se pisale i slike slikale. Živeli su ljudi koji su ostavili kulturni trag.

Moj deda je bio bezbednjak na karauli prema Albaniji 1918-1924 godine. Svi njegovi informeri su bili Albanci. Javljaju i danas. Tako da za mene Albansko - Srpski odnosi nisu sporni. Pričamo o državi.

Tačno je da su se Srbi doselili iz današnje Ukrajine iza Karpata na Balkan u 7. veku i tačno je da je doseljavanje organizovala Vizantija.
Ono što ne znate to je da je ta ista Vizantija u 11. veku skoro trećinu tih Slovena koji su naselili Peloponez preselila u Malu Aziju, a iz Veziristana doselila varvarska plemena kako bi ometala srpsku dominaciju Balkanom, a ta plemena su preci današnjih Albanaca.
Preporuke:
13
3
77 sreda, 31 oktobar 2012 18:35
mandarina

siniša

Tačno je da su se Srbi doselili iz današnje Ukrajine iza Karpata na Balkan u 7. veku i tačno je da je doseljavanje organizovala Vizantija.


tačno je koliko i to da sam ja "Kinez".

Zapamtite da je jedini "dokaz" o doseljavanju Slovena, DAI (De Administrando Imperio) - FALSIFIKAT. To naravno ne znači da je bilo i "dopunjavanja" svernom braćom - ali Sloveni su u suštini starosedioci.

Nemam primedbi na ostalo što ste izneli.
Preporuke:
17
1
78 sreda, 31 oktobar 2012 19:46
Manasko
Sve je jasno, a najjasniji je ovaj SRPSKI POLITICKI KUPLERAJ, tako ste to lepo rekli da nije potrebno nista vise dodati, osim, mozda, jos jedan vapaj za samopostovanjem i malo cojstva (braniti druge od sebe) udahnuti nasem "kupleraju" jer, postoji osnovana sumnja da ce nas pojesti neka "venericna bolest" 21.veka i to sa sve Kosovom.
Preporuke:
9
0
79 sreda, 31 oktobar 2012 20:35
SS United States
The earliest surviving copy, (P=codex Parisinus gr. 2009) was made by John Doukas' confidential secretary, Michael, in the late 11th century. This manuscript was copied in 1509 by Antony Eparchus


kao što vidite: sve neke kopije, i kopije kopija.

a to da su prepisi originala (kde je original?) argument?! Haha...meni ne mog da prodaju takve bajke...


SS United States is a luxury passenger liner built in 1952 for United States Lines designed to capture the trans-Atlantic speed record
Preporuke:
2
0
80 sreda, 31 oktobar 2012 20:57
milwood
Zašto samo Kosovo da nam se vrati pod suverenitet ?
Zar nisu i Skadar i Skoplje nesumnjivo istorijski gledano srpski gradovi ? Kakve ima veze kada je šta izgubljeno . Ako ne tražimo naš Skadar i Skoplje zašto tražimo samo naše Kosovo ? Moramo biti principijelni i tražiti sve što nam je oteto ili ništa .
Preporuke:
6
10
81 sreda, 31 oktobar 2012 22:34
duki
@ milwood
po tvojoj logici stvari bugari bi trebali da traze i beograd i podgoricu, jer se velika bugarska prostirala od crnog do jadranskog mora, a makedonci bi trebalo da traze pola sveta -sve do indije, mongole da i ne spomonjem, eva bas se turci ovih dana zalazu da obnove otomansku imperiju. treba se pomiriti sa cinjenicom da je kosovo izgubljeno, i da cemo mi srbi nestati kao sto su nestali avari, i drugi narodi kroz istoriju. cinjenice govore da ako nastavimo sa ovom stopom mortaliteta i iseljavanja podmladka za nekih 50-ak godina cemo izumreti, znaci ne samo da nece biti kosova - nece biti srbije. zalosno je sto to ne shvatate, kad budete shatili bice kasno. pozzdrav
Preporuke:
4
5
82 sreda, 31 oktobar 2012 22:54
U vezi doseljavanja
Rasprava o vremenu doseljavanja SAMO Srba na Balkan (u kontekstu rasprave o pravu na određenu teritoriju), je dokaz diskriminatorskog i mrziteljskog odnosa prema srpskom narodu. Ili će se pokrenuti pitanje vremena doseljavanje SVIH EVROPSKIH NARODA na teritorije koje danas zauzimaju, ili će se prihvatiti princip OEBS-a da su granice uspostavljene posle Drugog sv. rata nedodirljive.
Nema nikakvog opravdanja da se raspravlja samo o dolasku Slovena ili Srba na sadašnju teritoriju (u kontekstu prava na tu teritoriju), a da se iz te rasprave izostave Germani, Franci, Kelti, Iberi, Grci, Arapo-Berberi,Vizigoti, Ostrogoti, Latini... A ako bi se na sve primenio taj princip - koji se sada primenjuje SAMO NA SRBE i SRBIJU - onda nijedna evropska država ne bi ostala u sadašnjim granicama a neke bi bile izbrisane sa geografske karte.
Pitanje je dakle - zašto se samo povodom granica srpske države negira princip OEBS-a?
Preporuke:
10
0
83 sreda, 31 oktobar 2012 23:38
apis
Đorđe ima taj ubitačni komentar, kome je veoma teško šta dodati, bar iz mog ugla. Ipak ću probati da se nadovežem.U ovom našem političkom bludničenju, ceh će platiti narod, a država će biti osramoćena.Znači rastavimo se od bludnice, koja nas stalno zove u njen zagrljaj. Vratimo se u zagrljaj majci, koja nas nikada neće ostaviti, niti izdati, čak i kada grešimo. Nama treba da bude jasno da veštačko disanje koje Amerika daje Tačiju , na duže staze je neodrživo. To je jasno Pentagonu, i zato im se žuri. A Bogme se nekima i u Srbiji žuri, i oni to i ne kriju, već javno promovišu novi trend. S' obzirom da mi znamo, da se đavolu uvek žuri, nikada Bogu, onda je jasno sa kim rat ratujemo. Strpljen , sšašen, kaže naš narod. Stoga, poslušajmo narodnu mudrost, i strpljivo trpimo nepravdu, dok ne okajemo grehe.
Preporuke:
20
1
84 četvrtak, 01 novembar 2012 04:32
Indiferentni
Kosovo je uslo u "srpski drzavni korpus" zato sto su to odlucile velike sile iz onog vremena i izaslo zato sto su tako odlucile velike sile ovog vremena. Njihove odluke nam se nekad svidjaju nekad ne ali o pitanjim drzavnih granica uvek odlucuju velike sile. To sto srpsko rukovodstvo nije obezbedilo podrsku ni jedne velike sile za planirano kreiranje jos jedne drzave svih Srba devedesetih je greska cije posledice ce se jos dugo ispastati. To rukovodstvo je imalo bezrezervnu podrsku velike vecine stanovnika ondasnje Srbije. Mozda bi vredelo pozabaviti se promisljanjem politickih i drustvenig struktura koje be pokusale da onemoguce manipulisanje stanovnistvom za samoubilacke poduhvate vodja. Mozda zvuci surovo ali osoba cija su oba roditelja izvrsila samoubistvo ne moza da bude politicki vodja. Privatno mi sa takvom osobom mozemo da saosecamo ali moramo uciniti sve da ne dodje u poziciju da raspolaze tudjim zivotima. Preveliki je rizik.
Preporuke:
3
1
85 četvrtak, 01 novembar 2012 10:05
uporno netolerantan
@apis
mudro...
Preporuke:
5
0
86 četvrtak, 01 novembar 2012 11:23
Mikoš------ SAVREMENO ILI SVEVREMENO ?
Opet moram da ponovim jer niko u ovoj državi da zapamti i koristi sledeće.Prošle godine je ,,Politika" prenela tekst iz Vol strit žurnala da su zvanično procenjene RUDNE REZERVE na KiM 300 MILIJARDI DOLARA LIGNITA I 900 MILIJARDI SEDAM RETKIH METALA.Zaboravni neka provere i ubuduće češće iznose ovaj podatak u nastupima.Apstraktno je govoriti o sudu istorije i predaka kada ogromna većina nepoznavanjem istorije svog naroda iskazuje odnos prema istim.Treba vremena i sistematičnosti da bi se zapušteno dovelo u red u narodu u kom se uglavnom čita štampa i živi od danas do sutra.Da je crkva zdravija i narod bi bio zdraviji,bolji i manje sklon kvarenju.Najopasnija je trulež iznutra i kada čovek kao svinja ide ko ponudi šaku žita više. Niko da istakne da Rastko Nemanjić čini biblijsku žrtvu(Isus bogatašu:,,Razdaj sve i kreni za mnom.") odričući (se kao najdarovitiji sin) prestola i zamonašivši se.ŠTO PRETCI OSTAVIŠE OTPADNICI PROĆERDAŠE I POTOMKE ,DA NAS PROKLINjU, ZADUŽIŠE.
Preporuke:
5
0
87 četvrtak, 01 novembar 2012 15:24
Grga Mirić
KAKAV JE TAJ DAČIĆEV STOMAK!?

Ja se iščuđavam i divim kako je mogao Ivica Dačić da ima tako jak stomak da svari pred njim samim,pred njegovim licem I OČIMA, izjavu, na zajedničkoj konferenciji za štampu, Klintonove da se, tobož, ne traži od Dačića i drugih na vlasti da priznaju "nezavisno Kosovo", ali je "nezavisno Kosovo završena priča", a u Prištini još je dodala da je to njena "i lična stvar".
Kako je izdržao Dačić (i Nikolić i dr.) da uopšte razgovara sa nekom ženom iz Amerike (makar ona bila i na položaju) koja kaže našima "u brk" da je "nezavisno Kosovo" trajna činjenica i o granicama na balkanu više nema šta da se raspravlja. Šta bi ona rekla Dačiću da je orišao u Ameriku i da kaže njoj da je "nezavisna država Kalifornija od Amerike" za Srbiju i za Dačića "lično" -- završena priča.
Zar je mogao da izdrži da joj makar ne kaže, može za nju da je to završena špriča, ali za Srbe je Srbija završena priča.
Preporuke:
3
1
88 četvrtak, 01 novembar 2012 16:48
@Mikoš------ SAVREMENO ILI SVEVREMENO ?
Ekonomska ili geostrateška objašnjenja ne mogu da objasne zašto se podstiče secesija u Vojvodini a pogotovu u Raškoj. Ili zašto se ne podstiče secesija u Istri i Dalmaciji koje imaju važan strateški položaj a bilo bi relativno jednostavno pripojiti ih Italiji.
Preporuke:
0
0
89 četvrtak, 01 novembar 2012 22:10
siniša @ Grga Mirić
Klintonka ne zna gde veže, a gde dreši. Trgovina organima je dokazana, a i njihova lična uloga u tome. Kako se onaj odvratni mali čovek smejao kad su ga pitali za tu trgovinu, pa je kasnije zbog te trgovine podneo ostavku na mesto ministra spoljnih poslova u Francuskoj, tako i ona izigrava neograničenu moć da može to da zataška. Ne može. Ruske službe imaju sve dokaze i ni Bog ne spašava ni Tačija ni Kušnera ni američke zvaničnike.

Ona odlazi u ropotarnicu istorije gde će se njeni postupci opisivati, i njeni i Olbrajtini i Klintonovi, gore nego Kaligulini i Neronovi, Hitlerovi i Himlerovi. To su zlikovci tog ranga.

A što se kritike Nikolića i Dačića tiče tu ste u pravu.
Preporuke:
4
1
90 četvrtak, 01 novembar 2012 23:43
Tijana
Sudeći po prethodnim komentarima malo je onih koji su rekli "ѕar opet o Kosovu", sreća naša. Da bi Srbija ponovo povratila suverenitet na Kosovu treba prvo da povrati suverenitet uopšte, bojim se da su nas 12 godina "demokratije" pretvorile u vazale. A tada, kada budemo suvereni, kada sačuvamo napadnutu Vojvodinu, povratićemo i Kosovo, daće Bog. Do tada pamtimo ko smo, koliko smo predaka izgubili za ovu divnu zemlju,setimo se onih koji su nas uvek podržavali i nikad napadali i bombardovali. Setimo se reči Vladike Nikolaja Velimirovića o državi i žrtvama koje su za nju date. I pričajmo sve ovo svojoj deci da ih ne zalude šarene laže, posebno jer u školama uče lažnu istoriju.
Preporuke:
6
0
91 petak, 02 novembar 2012 09:20
Zoran Kardašević
Komentar apisa je mudar i jedino moguć ali uz neke primedbe koje su već date od strane akademika Nedenjkovića ili od počivšeg patrijarha Pavla "čije je stado njegova planina" mi biološki nestajemo, i početak našeg opstanka upravo tu mora da počne bez čekanja.
Komentari poput ovog gospodina Vukadinovića bi trebalo da određuju našu nacionalnu svest, ali sve ovo ima smisla samo ako imamo državu, samo tim instrumentom možemo ostvariti cilj i pobediti zle sile.
Preporuke:
1
0
92 petak, 02 novembar 2012 10:41
Bela
sreda, 31 oktobar 2012 21:34
duki
@ milwood
treba se pomiriti sa cinjenicom da je kosovo izgubljeno, i da cemo mi srbi nestati kao sto su nestali avari, i drugi narodi kroz istoriju.


čini mi se da nisu nastali. evo ih u vidu suseda.

Crvena, Bela Hrvatska. Sve mongoloidno/avarske oznake teritorija...
Preporuke:
1
0
93 petak, 02 novembar 2012 23:42
Andro Lutak
Da će vlada u kojoj bi glavnu ulogu imala SNS, biti daleko kooperativnija od "žute bande" glede kosovske nezavisnosti, znalo se i pre majskih izbora.
Preporuke:
2
1
94 nedelja, 04 novembar 2012 00:31
Daki
A sta ako zbog tvrdoglavosti i inacenja najmocnijim drzavama na svetu i zapostavljanja ekonomije, Srbija izgubi i ono sto sad ima? A sta ako dodje do potpunog raspada Srbije? Zar ne vidite da se to desava? Koliko samo mladih skolovanih ljudi svakodnevno napusta Srbiju? A broj gradjana Srbije se smanjuje jer niko ne zeli da zivi u bedi i da tu bedu ostavlja potomcima. Sta ce o tome reci sud predaka? I sto je jos vaznije, sta ce o tome reci potomci? Zato ljudi osvestite se. Politika je pre svega vestina moguceg. A osim toga, postoje mnoge druge vrednosti mnogo vece od ljubavi prema teritoriji sopstvene drzave. To su npr. hriscanske vrednosti: ljubav prema bliznjima (bez obzira na nacionalnost), tolerancija, postenje. Ako stavimo ove stvari na prvo mesto, problemi drzave ce se sami resiti
Preporuke:
0
5

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner